søndag 18. januar 2009

Rose- og clematisbestilling

AbrahamDarby Ja da har jeg endelig bestemt meg og bestilling er lagt inn hos BoGrønt/ROM.

Jeg begynte på bestillingen for en stund siden, men måtte ta "en pause" - det havnet jo altfor mange i handlekurven...

Abraham Darby

 


Med hard hånd har jeg kuttet ned på antallet, både roser og clematis. Dette ble det endelige innholdet i handlekurven:

Roser

Aimable Amie

Brother Cadfael

Chianti

Comte de Chambord

Constance Spry

Crown Princesse Margareth

Eglantyne

Evelyn

Gertrude Jekyll

Ghislaine de Feligonde

Jacques Cartier

Jeanne d'Arc

Leander

Mary Rose

Souvenir de la Malmaison

Souvenir du Dr Jamain

Stanwell Perpetual

The Generous Gardener


Clematis

Beauty of Worchester

Duchess of Edinburgh

Emilia Plater

Fryderyk Chopin

Piilu

Purpurea Plena Elegans

Romantika

Sieboldii (bicolor)

 

Og så prøvde jeg å bestille kapillærmatter og vifteovn til drivhuset hos Grønt Fokus, men det skjedde et eller da jeg skulle betale.  Så nå vet jeg faktisk ikke om bestillingen har gått eller ikke.  Har sendt en melding, får høre hva de svarer.  Hvis den ikke gikk igjennom får jeg heller legge den inn i morgen.

1 kommentar:

  1. Det var litt av en liste. Der var det mye fint.
    Det er vanskelig å begrense seg når en sitter og skal bestille, en ser jo så mye en skulle hatt/må ha:-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin