mandag 6. april 2009

Det er vår!

I dag hørte jeg summing inne fra stua da jeg kom hjem fra jobben.  Det viste seg å være en skikkelig kraftkar av en humle. 

Da må vel våren ha kommet, eller? smile_shades

IMG_5136

Og ellers har også de første crocusene sprunget ut i hagen.  I den ene bedet på vestsiden av huset har snøen forsvunnet fra halve bedet.  Jeg har jo sett at tulipanblader har begynt å sprette frem, men i dag oppdaget jeg også at crocusen hadde sprunget ut .

IMG_5125

Og så ble jeg skikkelig fristet av TrineBlomsterKnatten.  Hun hadde lagt ut et innlegg om at nå var nettbutikken hennes åpen.  Jeg hadde en del forskjellige engletrompeter for noen år siden, men de gikk føyka ifm flyttigen fra Askim til Oslo.  Fristelsen ble derfor for stor i dag og 3 engletrompeter havnet i handlekurven.  Hadde hun hatt hvite til salgs (både enkle og doble) hadde det nok havnet ennå flere der :-)

4 kommentarer:

  1. Å så deilig å høre om vårfølelse hos dere på Østlandet også:-) Jeg tror jeg får ta en tur innom Blomsterknatten.

    SvarSlett
  2. Neste år skal jeg også ha krokus i kassene. De er perfekte mens man venter på andre løkvekster=) Var også inne å beundret Trines nettbutikk, engletrompeter er kjempefine:)

    SvarSlett
  3. Utrolig herlig med vår! :-)
    Fortsatt god påske!
    Hilsen Knut Olav

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin