søndag 7. mars 2010

Jeg lurer på

om det noen gang blir vår og sommer igjen!  Når jeg ser ut i hagen for øyeblikket blir jeg ikke spesielt optimistisk, der er det bare enormt mye snø.

Inspirert av et innlegg hos Nora tenkte jeg derfor at jeg skulle lage et innlegg i håpets tegn.  Dette er derfor ikke et “før og etter-innlegg”, snarere heller et “før og nå-innlegg”.

Kan det virkelig bli sånn igjen?

IMG_9899 

IMG_9882IMG_1978

IMG_0370

IMG_9927IMG_1984

IMG_0361IMG_1981

IMG_4753IMG_1982

214_1437 IMG_7497IMG_1994 IMG_7531

 IMG_0351 IMG_1987

IMG_0356 IMG_1979

IMG_0355 IMG_1983

IMG_7485 IMG_1992

5 kommentarer:

  1. Himmel for en utrolig fin hage du har!! Det er akkurat sånn jeg vill ha hatt det, men klarer liksom ikke helt å få den ordenen der. Lekkert! Ellers så når det gjelder snø, ser det slik ut hos meg også. Men det er håp!

    SvarSlett
  2. Fantastisk flott blomsterprakt du har i hagen din. Det var orden i rekke der ser jeg. Nydelig var det!! Likte veldig godt den pergolaen din...

    SvarSlett
  3. Du verden så fine blomsterbed du har! Nydelige farger og for en frodighet! Jeg drömmer om å få til noe lignende en gang i fremtiden, takk for titten og inspirasjonen!!

    SvarSlett
  4. Jeg blir helt syk av lengsel etter våren når jeg ser den flotte og frodige haven din. Sånn vil vi ha det! Ja, man kan saktens begynne å lure på våren når det ligger nærmere 1 meter sne over bedene. Så kaldt som det er for tiden greier ikke solen å smelte noe særlig heller. Her har det vært 0 grader på det meste i dag. Kanskje det er varmere når dere kommer tilbake på Tenerife? Vi får krysse fingrene :)

    SvarSlett
  5. Tusen takk alle sammen :-)
    Ninni, tror faktisk vi kom oss over på pluss-siden her i dag, men det var vel ikke mer enn 1-2 grader tror jeg.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin