fredag 7. november 2008

Frostbilder ble til tulipaner

I dag hadde jeg gledet meg til å komme hjem mens det ennå var lyst for å ta noen  lekre frostbilder jeg også, men hva skjedde.  Joda, skikkelig møkkavær - først med hagl og så med sprutregn som har fjernet all tegn til frost!

Så da blir det tulipaner i stedet, kanskje til inspirasjon for noen. Det er muligens i seneste laget, men det er jo faktisk sånn at det går an å sette tulipaner så lenge du klarer å stikke spaden i jorda og grave et passe hull :-)

Her er mange av dem jeg enten har, eller har hatt i hagen de siste årene (og jeg lengter allerede etter våren når jeg ser alle tulipanene....)

Ha en hyggelig fredagskveld alle sammen :-)

Abba Black Parrot
Tulipa Abba Tulipa Black Parrot

Angelique (Upstar)

Angelique (Upstar)
Tulipa Angelique Tulipa Angelique

Purissima

Golden Artist
Tulipa fosteriana Purissima TulipaGoldenArtist

Atlantis

Hotpants
Tulipa Atlantis Tulipa Hot Pants

Cummins

Cummins
Tulipa Cummins Tulipa Cummins

Fringed

Fringed
Tulipa Fringed Tulipa Fringed

Spring Green og Grønland
 
Grønland
Tulipa Grønland og Spring Green Tulipa Grønland

Golden Parade

Johann Strauss
Tulipa Golden Parade TulipaJohanStrauss

Prince Charles og Shirley

Shirley
Tulipa Prince Charles og Shirley Tulipa Shirley

The First

The First
Tulipa The First Tulipa The First

Yellow Dawn

Yellow Dawn
Tulipa Yellow Dawn Tulipa Yellow Dawn

Van Eijk

Van Eijk
Tulipa Van Eijk Tulipa Van Eikj

Prince Charles

Spring Green
Tulipa Prince Charles Tulipa Spring Green

1 kommentar:

  1. Så flott blogg du har, stemmer på deg også jeg :) Alle tulipanene dine gjør at jeg gleder meg ekstra mye til våren. Mange fine bilder forøvrig også

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin