onsdag 26. november 2008

Vinn eller forsvinn

Jepp, i morgen er det klart for cup i Tordenbloggen og undertegnede skal "ut i kamp".  Vet ikke helt hvordan dette fungerer, men så vidt jeg har skjønt skal det være 8 kamper i morgen (og de 3 påfølgende dagene) med 2 deltagere i hver kamp.  Jeg er altså trukket ut i en av morgendagens kamper og regner vel med at det blir mer forsvinn enn vinn.

Men skulle du ha lyst til å legge inn en stemme på min hageblogg så setter jeg veldig stor pris på det.  Hvis jeg ikke tar helt feil så har jeg den eneste hagebloggen blant de resterende 64 bloggene.  Og så må dere ikke glemme å stemme på Lenes oppskrifter når hun kommer en av de neste 3 dagene :-)

New Dawn

Rosa 'New Dawn'

2 kommentarer:

  1. Dumt at bloggen din ikke gikk videre, men pytt sann, det viktigste er vel at vi som leser bloggen fast liker den! :-)

    New Dawn er en fin og takknemlig rose, jeg har den etter min mor og er svært glad i den.

    SvarSlett
  2. Åh, tusen takk Inger Karin. Og tusen takk for støtten underveis :-)

    Men, vet du - jeg synes det er helt greit. Og så regner jeg med at hagebloggene kommer sterkere igjen til neste år.

    Og New Dawn, ja den er jeg også veldig glad i. Siden vi ikke har bodd her så lenge er de (3 stk) ikke så store enda, men jeg regner med at de kommer seg godt etterhvert..

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin