fredag 28. november 2008

Tusen takk til alle som stemte på meg

Ja så var det over for denne gangen i Tordenbloggen, og det synes jeg faktisk er helt greit.  Ble nesten litt "stressa" av hele konkurransen, konkurranseinnstinktet slo jo til selv om jeg prøvde å unngå det så godt jeg kunne.

Jeg setter imidlertid veldig stor pris på alle stemmene jeg fikk, så tusen, tusen takk alle sammen som la inn stemmer på meg.  Og alle kommentarstemmene var en skikkelig inspirasjonsbombe til å fortsette med hagebloggen :-)

Hyacinthus

Ser at mange av dere har begynt å fylle huset med svibler nå når vi nærmer oss jul.  Jeg har nok ikke kommet så langt ennå jeg, så derfor blir det et svibelbilde fra hagen i stedet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin