søndag 31. august 2008

"Duftbombe"

I går kveld gikk jeg en runde - dvs det ble egentlig to runder - i hagen for å ta inn litt blomster.

Runde to resulterte i denne "duftbomben" satt sammen av erteblomster, prydtobakk, rosa isop og to forskjellige anisisop.  Som avslutning har jeg brukt hosta og forglemmegeisøster (Brunnera macrophylla variegata").  Buketten satte jeg i Eriks arvede tinnølkrus og der gjorde den seg kjempefint. 



Den første runden plukket jeg inn litt av hvert, men mest georginer, solhatt og pyntekorg som ble nok til to store buketter (som jeg egentlig ikke ble veldig fornøyd med - anisisop'n skulle ikke stukket så langt opp!)




3 kommentarer:

  1. Fine fargerike buketter. Skal ta meg en tur ut og sjå etter noe å plukke inn jeg også, sjøl om det regner. Det ligger en oppmerksomhet til deg inne hos meg;)

    SvarSlett
  2. Så nydeleg blogg du har :)

    SvarSlett
  3. Syntest bukettane var kjempefine, kjenner nesten duftene heilt hit ;-) Tenker eg må få litt meir hauststauder i hagen min til neste år. Er best med slikt som overlever ute om vinteren, er dårleg på vinteroppbevaring :-/

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin