tirsdag 21. oktober 2008

Sommerbukett i oktober

På søndag var jeg ute og plukket inn stort sett siste rest av blomster; roser, liljer, erteblomster, anisisop og asters.  Synes nesten de så ut som sommerbuketter - nesten utrolig iom at vi begynner å nærme oss slutten av oktober.

Men det er da deilig å ha noe godt å se og lukte på, i går regnet og blåste det noe helt forferdelig ute.  Jeg måtte ut å plukke inn "løse deler" som fløy rundt omkring i hagen.

Nå derimot skinner sola og jeg skal ta meg en tur ut for å få satt ned tulipanene jeg hadde glemt at jeg hadde stående i drivhuset.  Dette er tulipaner som ble tatt opp når et bed måtte tømmes da sålen til ny garasje skulle støpes.  Ikke så veldig mange så det burde gå fort.  Tenkte også at jeg skulle få røsket opp de sist sommerblomstene - de ser heller tufse ut nå.

Oktoberbukett2

Oktoberbukett

2 kommentarer:

  1. Så heldig du er da! Ingenting igjen i min hage nå...Nydelig bukett:)

    SvarSlett
  2. Ja, tenk at vi ennå kan plukke inn buketter:-) Det er så flott! Har noen stående jeg og, og skal ta inn mere i morgen.Vakker bukett du har tatt inn:)))

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin